ورود

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی کاربران و مشاغلی که ما را مورد اعتماد و امین خود قرار داده‌اند و برای معرفی خود مجموعه اثرهنری وآگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه» درخواست داده‌اند، وظیفه و بخشی از تعهد ما نسبت به آنهاست. مجموعه اثرهنری در همه بخش‌های خود جلب رضایت و اعتماد افراد را سرلوحه خود قرار داده و در این راه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

درباره اثرنامه :

آگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه» بخشی از مجموعه اثرهنری و آژانس تبلیغاتی اثرهنری به شمار می‌رود که با هدف بازاریابی و تبلیغات، با ایده «تبلیغات سبز» شکل گرفته است.

هدف مجموعه اثرهنری ایجاد محلی مناسب و ایده محور با امکانات گسترده در سطح جهانی جهت معرفی مشاغل و کسب و کارهای تازه تأسیس، استارتاپ‌های هنری، مراکز هنری، هنرمندان، آتلیه‌های هنری، شرکت‌های دانش‌بنیان و هنربنیان، کارگاه‌های تولیدی و … با راه‌کارهای نوین تبلیغاتی در بستری جهانی و حذف پروسه‌های زمانبر و ناکارآمد که عمدتا باعث آسیب‌های زیست‌محیطی می‌شوند، می‌باشد.

آسیب‌های زیست محیطی و تبلیغات بی‌هدفی که منابع طبیعی را از بین برده و آلاینده‌های مخرب را وارد چرخه طبیعت می‌کنند حاصل تلاش تبلیغات سنتی است که در آن زمان، انرژی، منابع طبیعی، آلاینده‌ها و مواد سمی از یک طرف و ناکارآمدی تبلیغات، طراحی نامناسب، تبلیغات بدون ایده، بازاریابی ناکارآمد، پخش نادرست، مخاطب‌سنجی اشتباه و هزینه‌های گزاف از جمله مشکلات و معایبی بود که ما را در تحقق ایده «تبلیغات سبز» که یکی از خدمات آن آگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه» می‌باشد مسمم و تحقق آن را هدف ما قرار داد.

نشانی وب‌سایت ما: asarnameh.ir.

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم

دیدگاه‌ها

نظرات و دیدگاه مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت و آگهی‌های درج شده در آگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه» با تأیید مدیریت سایت، به صورت عمومی به نمایش درخواهد آمد ولی اطلاعات شخصی مربوط به فرد به صورت محرمانه در بانک اطلاعاتی مجموعه باقی خواهد ماند.

طبیعی است که نظراتی که خارج از عرف جامعه، اخلاق حرفه‌ای و تخریب کسب و کارها‌ باشد توسط تیم نظارت بر محتوای سایت حذف خواهد شد.

رسانه

تصاویر، ویدئو و فایل‌هایی که توسط ثبت‌کننده آگهی در سایت آگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه» بارگزاری شده متعلق به آن کسب و کار بوده و مجموعه اثرهنری حق استفاده به نفع خود را ندارد. با توجه به اینکه این تصاویر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، مجموعه اثرهنری هیچگونه تعهدی در قبال استفاده یا کپی‌برداری از آن توسط سایر اشخاص را نخواهد پذیرفت.

فرم‌های تماس

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من Me”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.

تجزیه و تحلیل

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اطلاعات کاربران، اعضا، مشاغل و کسب و کارها و روابط آنها با مشتریانشان به هیچ وجه منتشر نشده و به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد. طبیعی است که این اطلاعات جزو حریم شخصی افراد محسوب شده و حفظ آن بخشی از مسئولیت ما خواهد بود.

تبصره : مراجع قضایی و پلیس فتا با ارائه نامه معتبر از دادستانی یا قاضی می‌توانند اطلاعات مربوط به فرد یا مجموعه‌ای که در نامه قید شده را بررسی نمایند و در راستای سیاست حریم خصوصی، دسترسی به سایر اطلاعات نخواهند داشت.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر یک نظر را ترک کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم به جای برگزاری آنها در یک خط مؤثر، به طور خودکار هر نظر پیگیری را تصدیق و تأیید کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند، ما همچنین اطلاعات شخصی و سیاست حریم خصوصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

بازدیدها: 0